Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
mieści się w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszkowie, ul. Helenowska 3A, (I piętro, pok. 20)
Bezpośredni kontakt tel: (22) 770 60 24
Posiedzenia Komisji odbywają się w każdy wtorek tygodnia w godzinach 15.00 do 17.00
Skład Komisji: Przewodniczący: Golędzinowski Robert Członkowie: Bielecka Lilianna Dziełak Sebastian Krajewska Małgorzata Łata Monika Panek Janusz Polkowska Agata Wasilewska Małgorzata
Członkowie Komisji podzieleni są na trzy n/w zespoły tematyczne: a) zespół podejmujący czynności zmierzające do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego, b) zespól motywująco - interwencyjny dla osób nadużywających alkohol i członków ich rodzin, oraz osób zainteresowanych problematyką alkoholową c) zespół opiniujący zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych. Zespoły tematyczne są zmienne osobowo, a ich skład jest ustalany na bieżąco podczas posiedzenia Komisji w zależności od potrzeb wynikających podczas posiedzenia Komisji przy jednoczesnym wsparciu pozostałych Członków uczestniczących w posiedzeniu.
Informujemy, iż z dniem 11.08.2020r. wznawiamy posiedzenia Komisji, ale w związku z pandemią COVID-19, oraz z zaleceniami sanitarno-epidemiologicznym, wezwanie na posiedzenie Komisji będzie miało oprócz wyznaczonej daty, również wyznaczoną godzinę spotkania. Należy podkreślić, iż w wyznaczonym dniu i godzinie należy udać się do wejścia bocznego MOPS od strony poczty i oczekiwać na przyjście Członka Komisji, który w sposób bezpieczny przeprowadzi do pomieszczenia w którym pracuje Komisja, a następnie po spotkaniu odprowadzi do wyjścia z budynku. Należy pamiętać, aby mieć założoną maseczkę i rękawiczki. W przypadku ich braku – Komisja udostępni je we własnym zakresie. Powyższa procedura przy wznowieniu posiedzeń z Klientem o wyznaczonej godzinie jest niezbędna do bezpiecznego, wzajemnego kontaktu. |