bip.pruszkow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasto Pruszków www.pruszkow.pl
Załatwianie spraw strona główna 

Wydział Realizacji Inwestycji - WRI

Naczelnik Wydziału -   Elżbieta Korach tel. 22 735 87 21    fax  758 - 79 - 63

Nr pokoi:   105, 106 , 107 , 108, 109,   111 , 112

Kontakty:

1.  Inwestycje drogowe (drogi gminne) ( pok. 108); tel. (22) 735 87 75

2.  Inwestycje wodno-kanalizacyjne realizowane przez Gminę Pruszków  (pok. 110) - tel. (22) 735 88 30

3.  Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych:

w zakresie remontów nawierzchni (pok.107) -   tel. (22) 735 87 74,  
po godzinie 16.00 (Straż Miejska) -   tel. 986, (22) 758 66 49

4. Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach betonowych i gruntowych:

w zakresie remontów nawierzchni (pok.108) -  tel. (22) 735 87 12,
po godzinie 16.00 (Straż Miejska) -   tel. 986, (22) 758 66 49

5. Utrzymanie dróg gminnych:

w zakresie oznakowania pionowego i poziomego (pok.108) - tel. (22) 735 87 12,

po godzinie 16.00 (Straż Miejska) -   tel. 986, (22) 758 66 49

6. Zajęcie pasa drogowego (pok. 105) – tel. (22) 735 87 80

7. Zgoda na zjazd z posesji na drogę gminną (pok. 105) – tel. (22) 735 87 81

8. Sieci kanalizacji deszczowej – zgłaszanie awarii:
w godzinach 8.00 – 16.00 (pok. 112) -  (22) 735 87 76, (22) 735 88 35
po godzinie 16.00 (Straż Miejska) -   986 ,  (22) 758 66 49

9. Oświetlenie uliczne – zgłaszanie awarii:
w godzinach 8.00 – 16.00 (pok. 112) -  (22) 735 87 76, (22) 735 88 35
po godzinie 16.00 (konserwator) -  (22) 886 48 26

10. Komunikacja miejska autobusowa (pok. 112) tel. (22) 735 87 76

 

1. Do zadań Wydziału Realizacji Inwestycji należy realizacja zadań związanych z inwestycjami i remontami dotyczącymi:
1) budynków i budowli stanowiących własność Miasta
2) dróg gminnych,
3) sieci wodno-kanalizacyjnych;
4) sieci deszczowych;
5) oświetlenia dróg i placów gminnych;
6) realizowanie wszelkich innych inwestycji na terenach miejskich w zakresie:
a) opracowywanie propozycji do projektu budżetu Miasta w zakresie zadań inwestycyjnych i prac remontowych;
b) przygotowanie okresowych ocen i informacji dotyczących zadań inwestycyjnych
i prac remontowych realizowanych przez Miasto;
c) prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie pozyskiwania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze stosownymi opiniami i decyzjami administracyjnymi;
d) prowadzenie postepowań na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych
dla zadań poniżej 15 000 EURO zgodnie z Regulaminem Zamówień Publicznych;
e) opracowanie materiałów do postępowań przetargowych dla zadań o wartości szacunkowej powyżej 30 000 EURO oraz postępowań do 30 000 EURO na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych;
f) przygotowanie umów na prace projektowe;
g) przygotowanie umów na wykonawstwo, generalne wykonawstwo i inwestorstwo zastępcze robót;
h) zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi przez Miasto inwestycjami i remontami;
i) uczestnictwo w odbiorach technicznych inwestycji i remontów,
j) opracowanie materiałów umożliwiających rozliczenie finansowe inwestycji: określenie wartości wykonanej inwestycji, przygotowanie dokumentów OT i PT,
7) prowadzenie rejestru umów inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Wydział;
8) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami publicznymi zgodnie z art. 20 Ustawy o drogach publicznych, w tym m.in.:
a) utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch, wykonywanie robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających;
b) opracowywanie i wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych po zatwierdzeniu przez zarządzającego ruchem, opiniowanie projektów organizacji ruchu dla podmiotów zewnętrznych
c) koordynacja robót w pasie drogowym dróg gminnych,
d) prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych,
e) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg gminnych,
f) dokonywanie okresowych pomiarów natężenia ruchu drogowego,
g) wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdów z dróg gminnych,
h) wydawanie zezwoleń na lokalizację urządzeń, obiektów i reklam w pasach dróg gminnych,
i) wydawanie zezwoleń na umieszczenie w pasach dróg gminnych urządzeń
nie związanych z drogami, obiektów, reklam oraz na zajęcie pasa , naliczanie opłat,
j) wydawanie decyzji na awaryjne zajęcie pasa drogowego, naliczanie opłat
k) opiniowanie decyzji lokalizacji celu publicznego
l) opiniowanie decyzji o warunkach zabudowy
m) zarządzanie i utrzymywanie kanałów technologicznych zlokalizowanych
w drogach gminnych, wydawanie decyzji na udostepnienie kanału technologicznego, naliczanie opłat;
9) nadzór nad eksploatacją i konserwacją sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych
w pasach dróg gminnych;
10) przygotowanie projektów uchwał w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
11) nadzór nad eksploatacją i konserwacją oświetlenia dróg i placów gminnych;
12) opracowanie materiałów do przeprowadzenia postepowań przetargowych na zakup energii elektrycznej dla Urzędu miasta, jednostek organizacyjnych Gminy Pruszków na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, zasilania oświetlenia dróg i placów gminnych;
13) rozbudowa sieci monitoringu miejskiego, przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę przekazania środka trwałego Straży Miejskiej;
14) nadzór nad eksploatacją i konserwacją miejskiej infrastruktury technicznej, w tym kanalizacji deszczowej i zdrojów ulicznych oraz współpraca z MPWiK w zakresie zapewnienia dostawy wody i odbioru ścieków;
15) realizacja zadań zapewniających techniczne utrzymanie Miejsc Pamięci Narodowej
16) współpraca z wydziałem Ochrony Środowiska przy urządzaniu i modernizacji placów zabaw na terenach miejskich;
17) prowadzenie rejestru umów realizowanych przez Wydział;
18) sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie działania Wydziału;
19) przekazywanie niezbędnych informacji dotyczących Biuletynu Informacji Publicznej do Biura Promocji i Marketingu;
20) współpraca w wykonywaniu zadań z innymi Wydziałami i Biurami Urzędu.

 

 

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2015-06-24 14:12:36 | Data modyfikacji: 2019-12-16 13:38:46.

Zobacz:
 Biuro Promocji i Marketingu .  Biuro Rady Miasta .  Wydział Strategii i Rozwoju .  Wydział Edukacji .  Wydział Inicjatyw Społecznych .  Urząd Stanu Cywilnego .  Wydział Planowania Przestrzennego .  Wydział Finansów i Budżetu .  Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta .  Wydział Realizacji Inwestycji .  Wydział Ochrony Środowiska .  Wydział Organizacyjny .  Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców .  Biuro Zarządzania Kryzysowego .  Stanowisko ds. BHP .  Biuro Prezydenta .  Biuro Prawne .  Pełnomocnik d/s Ochrony Informacji Niejawnych .  Biuro Audytu i Kontroli .  Inspektor Ochrony Danych . 
Data wprowadzenia: 2015-06-24 14:12:36
Data modyfikacji: 2019-12-16 13:38:46
Opublikowane przez: Anna Seliga
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.pruszkow.pl