PREZYDENT MIASTA PRUSZKOWA
Pruszków, dnia 02.02.2021r.
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 4 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) art. 50 ust.1 oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2020 r.poz. 256 z późn. zm.)
Prezydent Miasta Pruszkowa
zawiadamia
właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że na wniosek Gminy Miasta Pruszków zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia: rozbudowa i przebudowa Pałacyku „Sokoła” znajdującego się na terenie parku im. T. Kościuszki na działce nr ew. 140/1 obręb 21, położonej przy ul. Kościuszki i ul. Chopina w Pruszkowie, polegająca na budowie sceny plenerowej na stropie kondygnacji podziemnej oraz budowie widowni plenerowej w ramach urządzania Parku Miejskiego im. T. Kościuszki wraz z niezbędną infrastrukturą.
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Pruszkowa ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 69 w godzinach pracy urzędu w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym
Poniedziałek 8 00-18 00 , wtorek - czwartek 8 00 – 16 00 piątek 8 00 – 14 00
tel. (22) 735 87 49
|