PREZYDENT MIASTA Pruszków, dnia 06.04.2017r PRUSZKOWA
AB.6733.9.2017
OBWIESZCZENIE o postanowieniach
Na podstawie art 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm.), art 50 ust 1 oraz art 53 ust.1 - ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2016, poz. 778 ze zm.)
Prezydent Miasta Pruszkowa zawiadamia
właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym na wniosek Gminy Miasto Pruszków, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego – budowy drogi rowerowej (trasy rowerowej) i budowy chodników na Placu Jana Pawła II na terenie części działek nr: 332, 485, 489 obr. 23 w Pruszkowie, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną: - zgodnie z art. 53 ust. 4 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: - postanowienie Zarządu Powiatu Pruszkowskiego nr 23/17 z dn. 23.03.2017r. - zgodnie z art. 53 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: - postanowienie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – Postanowienie nr 200/2017 z dnia 29.03.2017r.
Pouczenie
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Architektury Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 69, w godzinach pracy Urzędu : poniedziałek 800-1800 , wtorek - piątek 800 - 1600 , tel. (22)735-87-49.
Z up. Prezydenta Miasta Naczelnik Wydziału Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego mgr inż. arch. Krystyna Sławińska |