OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Na podstawie art 61 § 4 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257), art 50 ust 1 oraz art 53 ust.1 - ustawy z dnia 27 marca 2003r
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017r , poz. 1073)
Prezydent Miasta Pruszkowa zawiadamia
właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji,
że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Gminy Miasto Pruszków w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie obiektu mostowego – kładki dla ruchu rowerowego nad rzeką Utratą wraz z dojazdami do obiektu oraz fragmentem chodnika stanowiącego dojście do istniejącej kładki pieszej wraz z niezbędną infrastrukturą na działkach nr ew.: 1 i 205 obr. 16 w Pruszkowie.
Pouczenie
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w terminie 14 dni od daty ogłoszenia, w Wydziale Architektury Urzędu Miejskiego
w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 69, w godzinach pracy Urzędu : poniedziałek 800-1800 , wtorek - piątek 800 - 1600 tel. (22)73-58-749
OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Pruszkowa |