PREZYDENT MIASTA PRUSZKOWA Pruszków, dnia 27 marca 2018 r.
AB.6721.11.1.2018.MK.56 OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa dla obszaru Żbików II etap 1 Na podstawie art.17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Pruszkowa Uchwały Nr XLIII.459.2018 z dnia 1 marca 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Obszar zmiany planu obejmuje obszar, którego granice wyznaczono na załączniku graficznym. Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu miejscowego. Wnioski do planu należy składać na piśmie do Prezydenta Miasta Pruszkowa, 05-800 Pruszków ul. Kraszewskiego 14/16 w terminie do dnia 27 kwietnia 2018 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Zgodnie z art. 39 ust.1 pkt. 1 i 2 w związku z art. 46 pkt.1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz.1405 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, zawiadamiam, że Gmina Pruszków przystępuje do postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. planu, obejmującego w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Dokumentacja sprawy wyłożona jest do wglądu w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego w pok. nr 70 i można zapoznać się z nią w godzinach pracy Urzędu. Stosownie do przepisów art. 39 ust. 1 pkt. 3 i 4 i art. 40 ustawy, zainteresowani w terminie do dnia 27 kwietnia 2018 r. mogą wnosić wnioski. Wnioski na piśmie należy składać w kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa, pocztą na adres 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, ustnie do protokołu w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego w pok. nr 70 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e- mail Prezydent@miasto.pruszkow.pl Wniosek powinien zawierać imię nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy. Zgodnie z art. 41 ustawy wnioski wniesione po terminie pozostaną bez rozpatrzenia. Stosownie do przepisów art. 39 ust. 1 pkt. 5 ustawy, organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków jest Prezydent Miasta Pruszkowa. Zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 11 oraz § 7 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Rozstrzygnięcie w/s wniosków przez Prezydenta Miasta Pruszkowa zostanie zamieszczone na stronie internetowej http://pruszkow.bip.gmina.pl patrz Architektura i Urbanistyka OGŁOSZENIA/OBWIESZCZENIA Miejscowe Plany zagospodarowania Przestrzennego ROK 2018 Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzania ww. planu. Prezydent Miasta Pruszkowa
mgr Jan Starzyński
Granice-obszaru objętego projektem planem.pdf |