PREZYDENT MIASTA PRUSZKOWA AB.6733.18.2017 Pruszków 10.01.2018r.
ZAWIADOMIENIE O DECYZJI Zgodnie z art. 61 §4 oraz art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U. z 2017r. poz.1257) art. 50 ust.1 oraz art. 53 ust.10 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz.U. 2017r, poz.1073 z późn.zm.)
Prezydent Miasta Pruszkowa zawiadamia właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr 1/L/2018 z dnia 10.01.2018r. dla zamierzenia polegającego na budowie gazociągu średniego ciśnienia ø40PE w ul. Berenta na działce nr ew. 114/1 ob. 23 w Pruszkowie wraz z ewentualną przebudową kolidującej infrastruktury technicznej, na wniosek złożony przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o., w dniu 24.11.2017r. Zainteresowane strony mogą zapoznać się z treścią decyzji w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16, pok.69, tel. (22) 73 – 58 - 749 w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8 00- 18 00 , wtorek - piątek 8 00 – 16 00 Pouczenie: Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie za pośrednictwem Wydziału Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pruszkowie w terminie 14 dni od dnia jej publicznego ogłoszenia. Zgodnie z art. 53 ust.6 - ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu ( t.j. Dz.U. 2017r, poz.1073) odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie (ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - ( t.j. Dz.U. 2017r, poz.1073 z późn.zm.)
|