PREZYDENT MIASTA Pruszków, dnia 22.01.2018r PRUSZKOWA
AB.6733.1.2018
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Na podstawie art 61 § 4 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1257), art 50 ust 1 oraz art 53 ust.1 - ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017r , poz. 1073 z późn. zm.)
Prezydent Miasta Pruszkowa zawiadamia
właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. w sprawie o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie gazociągu średniego ciśnienia o Ø 63 PE w ul. Hortensji, na działkach nr ew. 410/5, 410/7, 410/8 w obr. 9, na odcinku od istniejącego gazociągu na wysokości działki nr ew. 561/1 obr. 9 do wysokości działki nr ew. 317 obr. 9 w Pruszkowie wraz z niezbędną infrastrukturą.
Pouczenie
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w terminie 14 dni od daty ogłoszenia, w Wydziale Architektury Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 69, w godzinach pracy Urzędu : poniedziałek 800-1800 , wtorek - piątek 800 - 1600, tel. (22) 73-58-749
Z up. Prezydenta Miasta Naczelnik Wydziału Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego mgr inż. arch. Krystyna Sławińska |