PREZYDENT MIASTA Pruszków, dnia 14.08.2018r
PRUSZKOWA
AB.6733.7.2018
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art 61 § 4 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017r poz. 1257 ze zm.) , art 50 ust 1 oraz art 53 ust.1 - ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1073 ze zm.)
Prezydent Miasta Pruszkowa
zawiadamie
właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek PGE Dystrybucja S.A. postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego budowy: 2 elektroenergetycznych linii kablowych SN-15kV w liniach rozgraniczających ul. Ciechanowskiej, ul. Długiej i ul. Granitowej oraz na działkach nr ew.: 93/12 i 93/11 w obr. 8, kontenerowej stacji transformatorowej na działce nr ew. 93/12 w obr. 8 oraz 3 elektroenergetycznych linii kablowych nN-1kV, w liniach rozgraniczających ul. Granitowej oraz na dz. nr ew. 93/11 i 93/12 w obrębie 8 (do granicy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Żbików II etap 2) w Pruszkowie.
Pouczenie
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w terminie 14 dni od daty ogłoszenia, w Wydziale Architektury Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 69, w godzinach pracy Urzędu : poniedziałek 1000-1800, wtorek - piątek 800 - 1600, tel. 22-735-87-49.
Z up. Prezydenta Miasta
Naczelnik
Wydziału Architektury, Urbanistyki
i Zagospodarowania Przestrzennego
mgr inż. arch. Krystyna Sławińska |