PREZYDENT MIASTA Pruszków dn. 25.09.2018r. PRUSZKOWA
AB.6733.8.2018
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 4 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U. z 2017r. poz.1257 z późn.zm.), art. 50 ust.1 oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – ( t.j. Dz.U. 2017r, poz.1073 z późn.zm.)
Prezydent Miasta Pruszkowa zawiadamia
właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że na wniosek " Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie gazociągu średniego ciśnienia ø 63PE w ul. Pogodnej /działki nr ew. 122/9, 253/2 ob. 22/ i w ul. Lipowej /działki nr ew. 193/5, 182/3 ob.22/ w Pruszkowie wraz z ewentualną przebudową kolidującej infrastruktury technicznej.
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok.69 w godzinach pracy urzędu w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia. Poniedziałek 8 00-18 00,wtorek - piątek 8.00- 16.00 tel. (22) 735 – 58 - 749 |