PREZYDENT MIASTA Pruszków dn. 07.11.2018r. PRUSZKOWA
AB.6733.14.2018
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 4 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.z 2018r. poz.2096), art. 50 ust.1 oraz art. 53 ust.1 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – ( t.j. Dz.U. 2018r., poz.1945.)
Prezydent Miasta Pruszkowa zawiadamia
właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że na wniosek Sądu Rejonowego w Pruszkowie zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie masztu flagowego przy budynku Sądu Rejonowego w Pruszkowie na działce nr ew. 77 ob.23 położonej przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok.69 w godzinach pracy urzędu w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia. Poniedziałek 8 00-18 00,wtorek - piątek 8 00- 16 00 tel. (22) 735 – 58 - 749
|