|
Karta informacyjna WOM-6
URZĄD MIASTA
PRUSZKOWA 05-800 Pruszków, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16 22 735 87 96, fax: (0-22) 758 66 50
|
Sprawa
|
Zameldowanie w drodze decyzji
|
Podstawa prawna
|
Art.31 ustawy o ewidencji ludności z dnia 24 września 2010r. (tekst jednolity Dz. U. 2019, poz. 1397).
|
Wymagane dokumenty
|
Pisemny wniosek, dokumenty dot. stanu prawnego lokalu i o przebywaniu w nim.
|
Opłaty
|
10zł. - Kasa Urzędu Miejskiego, pokój 20
|
Czas realizacji usługi
|
W ciągu 1 miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
|
Jednostka odpowiedzialna
|
Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Pruszkowa , ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, pok. nr 5
tel. 22 735 87 96
|
Tryb odwoławczy
|
Odwołanie składa się za pośrednictwem Prezydenta Miasta do Wojewody w terminie 14 dni od otrzymania decyzji. Na decyzję organu odwoławczego można wnieść skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w terminie 30 dni od dnia doręczenia decyzji.
|
Uwagi
|
O dokonaniu zameldowania lub wymeldowania w drodze decyzji organ gminy rozstrzyga, jeśli zgłaszane dane budzą wątpliwości.
|