|
Biuro Rady Miasta w Pruszkowie BRM pok. nr 48
Kierownik Biura: Agnieszka Pawlik
tel.: (22) 735 87 50 adres e-mail: agnieszka.pawlik@miasto.pruszkow.pl
Kontakt: tel. 22 735 87 50; rada@miasto.pruszkow.pl
22 735 87 50
22 735 87 22
22 735 88 33
Do zadań Biura Rady Miasta należy w szczególności: 1. prowadzenie spraw związanych z organizacyjno-techniczną obsługą sesji Rady Miasta oraz posiedzeń komisji Rady Miasta; 2. obsługa programu e-sesja na sesjach i komisjach Rady; 3. prowadzenie obsługi biurowej i sekretarskiej Rady Miasta i komisji Rady Miasta,w tym: przygotowanie zawiadomień o posiedzeniach, sporządzanie protokołów z sesji i posiedzeń komisji; 4. opracowywanie wniosków Komisji oraz przekazywanie Prezydentowi Miasta do realizacji; 5. obsługa techniczna komisji doraźnych powoływanych przez Radę do realizacji określonych zadań; 6. prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady Miasta i przekazywanie ich do rozpatrzenia przez Komisję ds. Skarg, Wniosków i Petycji; 7. prowadzenie rejestru interpelacji radnych oraz zamieszczanie ich wraz z odpowiedziami w Biuletynie Informacji Publicznej; 8. prowadzenie rejestru projektów uchwał i uchwał Rady Miasta; 9. przygotowywanie podjętych uchwał z każdej sesji Rady do przekazania Wojewodzie Mazowieckiemu; 10. udział w pracach związanych z wyborami samorządowymi oraz obsługa techniczna Miejskiej Komisji Wyborczej; 11. organizacja dyżurów radnych związanych z przyjmowaniem mieszkańców i przekazywanie do Prezydenta Miasta spraw wniesionych przez te osoby; 12. przygotowywanie materiałów do wyboru ławników oraz obsługa Zespołu ds. ławników; 13. opracowywanie corocznego sprawozdania o sposobie załatwienia skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady Miasta i przekazywanie do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego; 14. sporządzanie corocznych sprawozdań statystycznych dot. Rady Miasta i przekazywanie do GUS; 15. przygotowywanie zleceń i umów związanych z działaniem Rady Miasta; 16. obsługa elektronicznego programu księgowego – wprowadzanie umów i faktur; 17. bieżąca współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie przygotowywania materiałów na sesje i komisje Rady; 18. archiwizacja dokumentów i przekazywanie do archiwum zakładowego; 19. prowadzenie rejestru umów realizowanych przez Biuro; 20. przekazywanie niezbędnych informacji dotyczących Biuletynu Informacji Publicznej do Biura Promocji i Marketingu; 21. współpraca w wykonywaniu zadań z innymi Wydziałami i Biurami Urzędu.
|
|
Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2015-09-11 14:27:03 | Data modyfikacji: 2020-11-24 15:44:53.
Data wprowadzenia:
2015-09-11 14:27:03Data modyfikacji:
2020-11-24 15:44:53Opublikowane przez:
Anna Seliga