|
Karta informacyjna WOM-7
URZĄD MIASTA PRUSZKOWA 05-800 Pruszków, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16 22 735 88 14, 15, fax: (0-22) 758 66 50
|
Sprawa
|
Zaświadczenie o zameldowaniu z rejestru mieszkańców
|
Podstawa prawna
|
- art. 32 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz.1397 ).
- Ustawa z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019, poz.1000).
- Załącznik do ustawy - j.w. o opłacie skarbowej (Dz. U. j. w.)
- ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2020, poz. 256 ).
|
Wymagane dokumenty
|
Pisemny wniosek, dowód osobisty
|
Opłaty
|
17.00 zł. w Kasie Urzędu Miasta Pruszkowa, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, (parter), pok. nr 20 lub na konto Urzędu Miasta Pruszkowa.
|
Czas realizacji usługi
|
Niezwłocznie
|
Jednostka odpowiedzialna
|
Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta w Pruszkowie, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, okienko nr 8 tel. 22 735 88 15, 14.
|
Tryb odwoławczy
|
Nadzór nad działalnością gminy w zakresie obowiązków określonych w ustawie o ewidencji ludności i dowodach osobistych sprawuje wojewoda.
|
Uwagi
|
Zaświadczenie o zameldowaniu osoba zainteresowana załatwia osobiście.
W przypadku załatwiania przez inną osobę, zainteresowany winien upoważnić ją do odbioru tego zaświadczenia, legitymujący się pełnomocnictwem w formie zgodnej z art. 33 §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodekls postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 201, poz. 2096 ) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu dowodu osobistego.
|