Wydział Strategii i Rozwoju - WSR
Naczelnik: Monika Golędzinowska
Tel.: do naczelnika: (22) 735 87 97 adres email: mgoledzinowska@miasto.pruszkow.pl
1. W skład Wydziału Strategii i Rozwoju wchodzą: 1) Referat ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych, 2) Referat ds. transportu publicznego, 3) Referat ds. zamówień publicznych;
2. Do zadań Wydziału Strategii i Rozwoju należy w szczególności: 1) poszukiwanie i pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań budżetowych; 2) wskazywanie inwestycji, które mogą być dofinansowane ze źródeł zewnętrznych; 3) koordynowanie działań zmierzających do pozyskiwania i wdrażania środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych; 4) udział w przygotowywaniu projektów będących podstawą wystąpień o środki zewnętrzne; 5) nadzór nad terminowym, formalnym i merytorycznym procesem przygotowania wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych; 6) rozliczanie dofinansowywanych projektów; 7) opracowanie i aktualizacja strategii rozwoju Miasta przy współpracy Wydziałów; 8) analiza i popularyzacja polityki Unii Europejskiej w odniesieniu do uwarunkowań miejskich; 9) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz integracji europejskiej; 10) prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych; 11) przygotowanie i prowadzenie postępowań o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych i obowiązującym regulaminem; 12) opiniowanie wniosków o rozpoczęcie postępowania; 13) przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części formalnej dotyczącej wszystkich wymagań ustawowych; 14) przygotowanie ogłoszeń wymaganych dla danego trybu i wartości zamówienia; 15) kierowanie ogłoszeń odpowiednio do: Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, na strony portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, umieszczanie na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu; 16) przekazywanie wykonawcom wyjaśnień, odpowiedzi na pytania oraz modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 17) zapewnienie obsługi komisji przetargowych oraz uczestniczenie w jej pracach; 18) prowadzenie dokumentacji postępowań; 19) udział w postępowaniu odwoławczym; 20) prowadzenie rejestru zamówień publicznych; 21) sporządzanie sprawozdania z prowadzonych zamówień publicznych; 22) sporządzanie planu zamówień publicznych; 23) prowadzenie spraw związanych z komunikacją miejska, koordynacja rozkładów jazdy przewoźników; 24) organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania miejskiej komunikacji autobusowej; 25) współpraca z sąsiednimi gminami w zakresie organizacji komunikacji autobusowej, w tym komunikacji organizowanej przez te gminy, wjeżdżającej na teren Pruszkowa; 26) współpraca z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie i innymi podmiotami; 27) rozpatrywanie wniosków i kontrola nad wydawaniem zezwoleń na przewóz osób w transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym; 28) nadzór nad infrastrukturą przystankową; 29) prowadzenie zadań związanych z funkcjonowaniem Pruszkowskiego Roweru Miejskiego; 30) prowadzenie spraw związanych z organizacją gminnej komunikacji miejskiej, opracowywanie tras, lokalizacja przystanków, uzgadnianie rozkładów jazdy, wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanie zezwoleń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego, koordynacja rozkładów jazdy przewoźników korzystających z przystanków będących w zarządzie Miasta; 31) prowadzenie rejestru umów realizowanych przez Wydział; 32) sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie działania Wydziału; 33) przekazywanie niezbędnych informacji dotyczących Biuletynu Informacji Publicznej do Biura Promocji i Marketingu; 34) współpraca w wykonywaniu zadań z innymi Wydziałami i Biurami Urzędu.
|