BZP.271.60a.2017 - ZMIANA Terminu skaładania
ofert !! Załącznika A cz. 1

Przedmiot:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla szkół SP nr 2 i SP nr 10
w Pruszkowie oraz do SP nr 1 w Milanówku w ramach projektu „Lubię się uczyć”
realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj: dostawa

Termin składania ofert: 09.01.2018r., godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: 09.01.2018r., godz. 12:15

Termin składania ofert: 12.01.2018r., godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: 12.01.2018r., godz. 12:15

BZP.271.3.60a.2017 ogloszenie o zamowieniu.pdf

BZP.271.60a.2017 - SIWZ z zalacznikami.zip

BZP.271.4.60a.2017(246) pytania i odpowiedzi z dn 19.12.2017r.pdf

BZP.271.4.60a.2017(250) pytania, odpowiedzi i zalacznik A z dn 4.01.2018r.zip

BZP.271.4.60a.2017.2018(6) pytanie i odpowiedz z dn 5.01.2018r.pdf

BZP.271.60a.2017.2018(9)ziamna terminu skladania ofert i formularzy ofert cz. 1 i 2 - z dn 8.1.2018r.zip

BZP.271.60a.2017 ogloszenie o zmianie ogloszenia.pdf

BZP.271.4.60a.2017.2018(10) pytanie i odpowiedz z dn.8.01.2018r.pdf

BZP.271.60a.2017 - informacja z otarcia ofert.zip

BZP.271.5.60a.2017 informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf

BZP.271.60a.2017 ogloszenie o udzieleniu zamowienia - Czesc 1 i 2.pdf

 

Opublikowane przez: Teresa Radlińska | Data wprowadzenia: 2017-12-15 09:09:26 | Data modyfikacji: 2018-02-26 10:28:17.
Data wprowadzenia: 2017-12-15 09:09:26
Data modyfikacji: 2018-02-26 10:28:17
Opublikowane przez: Teresa Radlińska
« powrót