OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania MTC |
Pruszków, dnia 20.10.2020 r.
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 10 § 1 oraz 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256) w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283)
Prezydent Miasta Pruszkowa zawiadamia
właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że na wniosek MTC Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Traktowej 4 w Pruszkowie zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na modernizacji mieszalni i magazynu farb na terenie zakładu MTC Polska Sp. z o.o. w Pruszkowie ul. Traktowa 4, zlokalizowanego na terenie działek ewidencyjnych nr 147, 148/1 obręb 14.
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją oraz zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Pruszkowa przy ul. Kraszewskiego 14/16, pok. 20A, w godzinach pracy urzędu, w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia.
|
« powrót |