Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 206, poz. 1216) Najwyższa Izba Kontroli uruchomiła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP.
Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) . Adres skrytki na ePUAP: W celu złożenia pisma w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta na platformie ePUAP. Przekazanie dokumentu następuje poprzez wypełnienie formularza udostępnionego na platformie ePUAP. Do składania dokumentów potrzebują Państwo Profilu zaufanego - bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości w elektronicznych kontaktach z administracją. Jak unieważnić profil zaufany?
W celu złożenia pisma w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta na platformie ePUAP. Przekazanie dokumentu następuje poprzez wypełnienie formularza udostępnionego na platformie ePUAP. Wymogi dla dokumentów elektronicznych: 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP. 2. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej wynosi 10 MB. 3. Pisma wnoszone za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej sporządzane są w formacie XML na podstawie ogólnego wzoru dokumentu elektronicznego umieszczonego w centralnym repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych. Formaty danych, w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism (załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. (Dz. U. Nr 206, poz. 1216):
4. Dokument w wersji elektronicznej może zostać doręczony na następujących informatycznych nośnikach danych:
W siedzibie Urzędu w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 należy dostarczyć go do Kancelarii Ogólnej Urzędu pok. nr 1. Uwaga:
Doręczenie dokumentu elektronicznego na informatycznym nośniku danych zostanie potwierdzone dokumentem w postaci papierowej sporządzonym przez Urząd. Pisma skierowane na adres poczty elektronicznej Urzędu Miejskiego w Pruszkowie (prezydent@miasto.pruszkow.pl) lub dowolny inny adres w domenie miasto.pruszkow.pl) traktuje się jako przesyłki złożone w trybie niewymagającym potwierdzenia wniesienia podania, w szczególności takiego, o którym mowa w art. 63 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do przesłania pocztą elektroniczną wynosi 5 MB. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data modyfikacji: 2019-12-31 13:07:10
Opublikowane przez: Anna Seliga