Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Numer karty/rok103/2019
Rodzaj dokumentuwnioski
Temat dokumentuochrona powierzchni ziemi
Nazwa dokumentuWniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentuWniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Zmianie trasy linii napowietrznej 110 kV (sieci elektroenergetycznej) relacji GPZ Pruszków – GPZ Gąsin na odcinku pomiędzy słupami nr 12 – 14” z
Obszar którego dokument dotyczy
(zgodnie z podziałem administracyjnym kraju)
1421021
Znak sprawyOSO.6220.14.2019
Dokument wytworzył
Data dokumentu2019-05-24
Dokument zatwierdził
Data zatwierdzenia dokumentu2019-05-28
Miesce przechowywania dokumentuUrząd Miejski w Pruszkowie; Wydział Ochrony Środowiska; pok. 20A; tel. (22) 735-88-20
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
Czy dokument jest ostatecznyNie
Numery kart innych dokumentów w sprawie
Data zamieszczenia w wykazie2019-06-07
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
Uwagi