Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Numer karty/rok104/2019
Rodzaj dokumentuwnioski
Temat dokumentuochrona powierzchni ziemi
Nazwa dokumentuWniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentuWniosek o zmianę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji polegającej na budowie magistrali wodociągowej zapewniającej przesył wody na odcinku Pruszków-Piastów od istniejącej magistrali wodociągowej DN500 mm w rejonie Ro
Obszar którego dokument dotyczy
(zgodnie z podziałem administracyjnym kraju)
1421021
Znak sprawyOSO.6220.16.2019
Dokument wytworzył
Data dokumentu2019-05-31
Dokument zatwierdził
Data zatwierdzenia dokumentu2019-06-03
Miesce przechowywania dokumentuUrząd Miejski w Pruszkowie; Wydział Ochrony Środowiska; pok. 20A; tel. (22) 735-88-20
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
Czy dokument jest ostatecznyNie
Numery kart innych dokumentów w sprawie
Data zamieszczenia w wykazie2019-06-11
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
Uwagi