> Konsultacje społeczne Budżetu Obywatelskiego 2017

Konsultacje społeczne Budżetu Obywatelskiego 2017

Stan realizacji projektów BO 2017 - I Edycja
2016/2017

                                                                                           Pruszków, dnia 25 kwietnia 2017r.


Zgodnie z REGULAMINEM BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W PRUSZKOWIE I EDYCJA – LATA 2016/2017, stanowiącym Załącznik do uchwały nr XIV.141. 2015 z dnia 3 grudnia 2015 r. Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego podaje do publicznej wiadomości kwartalną informację o stopniu realizacji projektów .


INFORMACJA O REALIZACJI PROJEKTÓW - BO 2017 I WYNIKACH POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH


I KWARTAŁ 2017 –    kwiecień 2017r.

 

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2017-05-04 13:17:14 | Data modyfikacji: 2017-05-05 08:42:35.
Obszar I

OBSZAR NR I

 

NAZWA

PROJEKTU

 

WYDZIAŁ

MERYTORYCZNY

 

 

I KWARTAŁ 2017

REALIZACJA

(OPIS PRZEBIEGU )

 

UWAGI

 

1.   Boisko sportowe na Gąsinie,

szacowany koszt realizacji projektu 121 517,48 zł

Uwagi oceny merytorycznej:

Działka 4/1 w obrębie 15 znajduje się na terenie zalewowym dlatego przed wykonaniem jakiejkolwiek inwestycji konieczne jest uzyskanie zezwolenia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie na odstępstwo od zakazów obowiązujących na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią określonych w art. 88l ust. 1 ustawy Prawo wodne. Rzeczywiste koszty realizacji inwestycji zgłoszonej we wniosku będą możliwe do ustalenia po opracowaniu projektu i wyborze wykonawcy w drodze postępowania przetargowego.

 

 

 

 

 

Wydział Inwestycji, Remontów

i

Infrastruktury Technicznej

 

 

 

14.03.2017r. - I Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Budowę boiska sportowego na Gąsinie: przy ul. Malwy dz. nr ew. 4/1 obr.15 „

– w formule zaprojektuj i wybuduj

30.03. 2017 - otwarcie ofert.

I Postępowanie unieważnione.

Uzasadnienie unieważnienia - Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

10.04.2017r. - II   Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

25.04. 2017 - otwarcie ofert.

II Postępowanie unieważnione.

Uzasadnienie unieważnienia - Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2017-05-05 08:30:43 | Data modyfikacji: 2017-05-05 08:43:15.
Obszar II

OBSZAR NR II

 

 

NAZWA

PROJEKTU

WYDZIAŁ

MERYTORYCZNY

I KWARTAŁ 2017

REALIZACJA

(OPIS PRZEBIEGU)

 

UWAGI

 

  1. Boisko wielofunkcyjne – Żbików, szacowany koszt realizacji projektu 140 000,00 zł

 

Uwagi oceny merytorycznej:

Rzeczywiste koszty realizacji inwestycji zgłoszonej we wniosku będą możliwe do ustalenia po opracowaniu projektu i wyborze wykonawcy w drodze postępowania przetargowego. W ocenie wydziału Inwestycji, Remontów i Infrastruktury Technicznej Urzędu Miejskiego w Pruszkowie koszt budowy boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem, małą architekturą, monitoringiem znacznie przekracza koszty wskazane we wniosku oraz kwotę Budżetu Obywatelskiego dla danego obszaru.

 

 

Wydział Inwestycji, Remontów

i

Infrastruktury Technicznej

 

14.03.2017r. - I Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Boisko wielofunkcyjne – Żbików:

przy ul. Lisieckiego dz. nr ew. 24/3 obr.11„

– w formule zaprojektuj i wybuduj

30.03. 2017 - otwarcie ofert.

I Postępowanie unieważnione.

Uzasadnienie unieważnienia Wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

10.04.2017r. - II Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

25.04. 2017 - otwarcie ofert.

II Postępowanie unieważnione.

Uzasadnienie unieważnienia

Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

 

  1. Twarzą w twarz – warsztaty teatralne, szacowany koszt realizacji projektu

   27 900,00 zł

 

Uwagi oceny merytorycznej: Projekt może być realizowany po określeniu konkretnego harmonogramu i kosztorysu.

 

Biuro Promocji

i

Kultury Miasta

Miejski Ośrodek Kultury

 

 

22.01.2017r.- „Damy i Huzary” Aleksandra Fredro w wykonaniu Teatru PARABUCH, w Ośrodku Kultury Chrześcijańskiej.

W niedzielne popołudnie, 22 stycznia 2017 roku, na scenie Ośrodka Kultury Chrześcijańskiej, w ramach projektu gościliśmy teatr „PARABUCH” z inscenizacją komedii Aleksandra Fredry – „Damy i Huzary”. Amatorski Teatr Parabuch z Warszawy jest tradycyjnym zespołem skupiającym ludzi dorosłych różnych profesji - miłośników teatru, którzy obok pracy zawodowej mają czas i ochotę zajmować się niełatwą sztuką aktorską. Zespół istnieje od 1984 roku. W spektaklu „Damy i Huzary” aktorzy wspaniale zaprezentowali galerię postaci męskich - oficerów armii napoleońskiej i kobiecych – o silnych charakterach i dużych temperamentach. Brawurowo odegrana akcja, bardzo gęsty humor sytuacyjny i językowy, wzbudzały śmiech widowni, która na koniec nagrodziła artystów gromkimi brawami.

Spektakl obejrzało ok. 25 osób.

 

5.02.2017r.- Spotkanie z autorką książki pt.: „Dziewczynka z fortepianu” Dominiką Bartmann – Wojdą w Ośrodku Kultury Chrześcijańskiej.

W pisaniu najważniejszy jest człowiek, który obdarza autora zaufaniem...

Spotkanie z Dominiką Bartmann-Wojdą, autorką książki „Dziewczynka z fortepianu” miało miejsce 5.02.2017r. w Ośrodku Kultury Chrześcijańskiej (filii MOK). Rozmowę z autorką poprowadził Pan Gerard Położyński, który trafnie dobierał pytania i zachęcał publiczność do dyskusji. Zaczęło się od spraw rodzinnych i kariery zawodowej. Dominika mówiła o swoich dzieciach, o sobie oraz wspominała swoje dzieciństwo. Nawiązała do pierwszego kontaktu z pisarstwem oraz opowiedziała od czego zaczęło się napisanie Jej pierwszej, debiutanckiej książki. Pytana o plany odpowiedziała, że pisze już następną książkę i niebawem będziemy mieli okazję ją przeczytać. Na zakończenie były autografy, osobiste rozmowy i dodatkowe pytania oraz możliwość zakupu książki. Internet nie zastąpi spotkania autorskiego, czyli fizycznego kontaktu z pisarzem, jego bezpośredniej rozmowy z czytelnikiem, dlatego też niech Ci co nie byli żałują, że nie poznali tak sympatycznej pisarki.

 

   W spotkaniu uczestniczyło ok. 25 osób.

 

26.03.2017r. -„Bajki dla dorosłych” w wykonaniu Teatru PO 20-tej, w Ośrodku Kultury Chrześcijańskiej.

W tym cyklicznym telewizyjnym wieczornym programie humorystycznym z lat 70-tych rolę narratora pełnił niezrównany Jan Kobuszewski. Okazuje się, że po czterdziestu latach, teksty bajek nadal nas bawią, a pointy są nadal aktualne. Mogliśmy obejrzeć cykl siedmiu bajek dla dorosłych m.in. "Bajka o Czerwonym Kapturku", "Bajka o wodociągu", "Bajka o zamożnych rodzinach”, autorstwa Joanny Wilińskiej, Feliksa Dereckiego i Andrzeja Nowickiego. Fabuły bajek rozgrywają się dawno, dawno temu…, ale nawiązują do czasów współczesnych. Istotą bajki była zawsze zaskakująca widzów pointa - morał wygłaszana w ostatnim zdaniu przez narratora. I niech nikogo nie zwiodą tak popularne wątki, jak Czerwony Kapturek... to już zupełnie inna bajka....

Teatr PO 20-tej z Piaseczna składa się z osób dorosłych w różnym wieku i działa od 2014r.

Spektakl obejrzało ok. 120 osób.

 

 

 

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2017-05-05 08:31:19 | Data modyfikacji: 2017-05-05 08:44:36.
Obszar III

OBSZAR NR III

 

 

NAZWA

PROJEKTU

WYDZIAŁ

MERYTORYCZNY

  

I KWARTAŁ 2017

REALIZACJA

(OPIS PRZEBIEGU)

 

UWAGI

 

  1. Inkubator świetlicy osiedlowej dla mieszkańców,
    szacowany koszt realizacji projektu 53 000,00 zł

 

Uwagi oceny merytorycznej:

--bez uwag—

 

Biuro Promocji

i

Kultury Miasta

 

Inauguracja działania świetlicy w formie uroczystego otwarcia odbyła się w dn. 10 lutego 2017 z udziałem ponad 50 mieszkańców osiedla. W trakcie spotkania m.in. dyskutowano o możliwych formach działania świetlicy, mieszkańcy zgłaszali swoje pomysły wspólnych aktywności i zapisywali się na listy poszczególnych form zainteresowań.

Na przestrzeni kolejnych 2 tygodni ze zgłoszonych przez mieszkańców aktywności uformował się tygodniowy grafik stałych spotkań/zajęć odbywających się w Świetlicy:

Wtorki: zajęcia gimnastyczne dla pań(z uwagi na wielkość Sali zajęcia mogą się odbywać w grupach nie większych niż 7 osób)

- 14.II spotkanie organizacyjne – 5 osób zainteresowanych

- 21.II pierwsze spotkanie z prowadzącą – 7 osób

- 28.II zajęcia w 2 grupach:   g.18-19 – 6 osób; g. 19-20 – 7 osób

- 7.III, zajęcia w 2 grupach:   g.18-19 – 5 osób; g. 19-20 – 6 osób

- 14.III, zajęcia w 2 grupach:   g.18-19 – 5 osób; g. 19-20 – 6 osób

- 21.III, zajęcia w 3 grupach:   g.17-18 – 5 osób; g.18-19 – 7 osób; g. 19-20 – 5 osób;

- 28.III, zajęcia w 3 grupach:   g.17-18 – 5 osób; g.18-19 – 7 osób; g. 19-20 – 5 osób;

- 4.IV, zajęcia w 3 grupach: g.17-18 – 5 osób; g.18-19 – 7 osób; g. 19-20 – 6 osób;   ponadto uformowała się 4 grupa gimnastyki dla pań z zajęciami w czwartki w g. 21-22

Środy: spotkania Malichowskiego Klubu Seniorów –

- 15.II pierwsze spotkanie grupy inicjatywnej powołania Klubu Seniorów (4 osoby)

- 22.II, spotkanie inaugurujące działalność Klubu Seniorów     (23 osoby)

- 1.III, spotkanie nt. ustaleń programu działania Klubu Seniorów   (14 osób)

- 8.III, wieczór zapoznawczy Klubu Seniorów z okazji Dnia Kobiet (19 osób)

- 15.III, wieczór fraszek p. Waldemara Chaczykowskiego (mieszkaniec Malich, autor zbiorów fraszek)   obecn. 19 osób

- 22.III, spotkanie z rehabilitantem/masazystą ph. „Rola ruchu i masażu w utrzymaniu sprawności” (obecn. 32 osoby)

- 29.III, spotkanie z lekarzem (dr Aneta Rola) nt. wiosennych porad zdrowotnych dla seniorów (obecn. 20 osób)

- 5.IV, uroczyste spotkanie przedświąteczne - „jajeczko wielkanocne” Klubu Seniorów (obecn. 21 osób)

Czwartki: spotkania Klubu Plastyczno-Artystycznego (decoupage i inne techniki)

- klub zawiązał się 23 lutego jako pomysł jednej z mieszkanek chcącej nauczyć sąsiadki zdobienia szkła metodą decoupage; inicjatywa tak dobrze się przyjęła, że na cotygodniowych zajęciach od g. 17   spotyka się regularnie od 6 do 9 osób, rozwijając także i inne techniki zdobienia artystycznego (w okresie przedświątecznym przygotowywano ozdoby wielkanocne, a przed niedzielą palmową – palemki do kościoła.

Od 6.IV w czwartki w godz. 21.00-22.00 (jako stały termin) doszła dodatkowa grupa gimnastyki dla pań.

Piątki: spotkania   Klubu Gier Wszelakich (logiczne, planszowe, towarzyskie – w tym scrabble, szachy, brydż, i inn.) począwszy od 17 lutego co tydzień w piątek od godz. 16 do ok. 19 w świetlicy królują gry towarzyskie; starsi spotykają się przy scrabble, brydżu i innych grach karcianych, a dzieci przy grach planszowych i zręcznościowych; w każdym wieczorze gier bierze udział od 9 do 13 osób.

Ponadto, poza stałym tygodniowym grafikiem spotkań w Świetlicy odbywały się również spotkania dodatkowe:

6.III, g. 20-22 – spotkanie liderów pomysłów do Budżetu Obywatelskiego’2018 (7 osób)

10.III, g. 19-21 – spotkanie mieszkańców ul. Zielonej ws. zagrożeń inwestycyjnych (13 osób)

11.III, g. 12-14 - Spotkanie Malichowskiego Klubu Seniorów z Pruszkowską Radą Seniorów (z udziałem Zastępcy Prezydenta Miasta Pruszkowa Michała Landowskiego) obecnych 16 osób

 

 

  1. Mała architektura w Malichach, szacowany koszt realizacji projektu

   16 300,00 zł

 

Uwagi oceny merytorycznej:

--bez uwag—

 

     Wydział

Ochrony Środowiska

 

 

Zgłoszenie robót budowlanych przyjęte przez Starostę Pruszkowskiego .

Przeprowadzono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w wyniku którego został wyłoniony Wykonawca.

W pierwszej kolejności wykonana została budowa chodnika w ulicy Pęcickiej ( pomiędzy ul. Dolną a ul.Chmielną). Pozostałe elementy małej architektury zostaną zrealizowane w maju 2017r.

 

   3. Budowa skweru przy     ul. Wapiennej

szacowany koszt realizacji projektu   109 350,56 zł

 

Rada Programowa ds. Budżetu Obywatelskiego zgodnie z pkt. 22 Rozdziału V Regulaminu budżetu obywatelskiego, biorąc pod uwagę, że pula środków przewidziana na realizację projektów rekomendowanych w 2017 roku w obszarach II, III, IV, V, VI i VII nie została wyczerpana (łącznie środki niewykorzystane = 156 145,55 zł), rekomenduje przekazanie pozostających środków finansowych na realizację projektu pn. Budowa skweru przy ul. Wapiennej w obszarze III, w którym frekwencja w głosowaniu mieszkańców była najwyższa (14,8%).  

Uwagi oceny merytorycznej tego projektu:

Projekt jest zlokalizowany na działce nr ew. 110 i 111 w obrębie 26, której właścicielem jest Gmina Miasto Pruszków, obecnie działki te w udziale 5/6 stanowią przedmiot dzierżawy. Realizacja inwestycji możliwa do realizacji po zakończeniu umów dzierżawnych.

Dla nieruchomości położonych w Pruszkowie - dz. nr ew. 110 i 111 w obrębie 26 - brak jest miejscowego planu zagospo-darowania przestrzennego.

 

 

Wydział Geodezji

i Gospodarki Nieruchomościami

 

Wydział Ochrony Środowiska

 

Aktualnie trwa regulacja stanu prawnego   działek o Nr ew. 110 i 111 z obr. 26

 

 

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2017-05-05 08:32:05 | Data modyfikacji: 2017-05-05 08:45:27.
Obszar IV

OBSZAR NR IV

 

 

NAZWA

PROJEKTU

WYDZIAŁ

MERYTORYCZNY

I KWARTAŁ 2017

REALIZACJA

(OPIS PRZEBIEGU)

 

UWAGI

  1. Plac zabaw dla psów – ogródek Agility,
    szacowany koszt realizacji projektu 109 350,56 zł

Uwagi oceny merytorycznej:

Na terenie działek oznaczonych numerami 4/1 i 5/1 znajduje się znaczna ilość drzew i krzewów, które mogą utrudniać zagospodarowania terenu zgodnie ze złożonym wnioskiem. Część działki nr 654 w obrębie 24 znajduje się w strefie chronionego krajobrazu, w której nie lokalizuje się żadnych inwestycji. Pozostała część zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest na sport i rekreację. Rozpatrując sprawę lokalizacji wybiegu dla psów należy wziąć pod uwagę, że wskazane lokalizacje są w bezpośrednim sąsiedztwie strefy chronionego krajobrazu jak również zieleń porastająca obszar między rzeką, a doprowadzalnikiem wody do stawów stanowi schronienie dla licznie występujących i gnieżdżących się ptaków. Teren na którym planowana jest realizacja projektu położony jest znacznie niżej w stosunku do nieruchomości, na której znajduje się tor kolarski. Wykonanie jakiejkolwiek inwestycji wiąże się z wykonaniem odwodnienia terenu. Rzeczywiste koszty realizacji inwestycji zgłoszonej we wniosku będą możliwe do ustalenia po opracowaniu projektu i wyborze wykonawcy w drodze postępowania .

 

 

Wydział   Ochrony     Środowiska

 

 

 

Roboty budowlane zgłoszone do Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.

Aktualnie trwa procedura administracyjna w kierunku przyjęcia przez Starostwo Powiatowe zgłoszenia robót budowlanych.

 

Po przyjęciu zgłoszenia, zostanie przeprowadzone postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego w celu wyboru Wykonawcy.

Planowany termin realizacji projektu- czerwiec/lipiec 2017

 

 

 

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2017-05-05 08:32:35 | Data modyfikacji: 2017-05-05 08:45:56.
Obszar V

OBSZAR NR V

 

NAZWA

PROJEKTU

WYDZIAŁ

MERYTORYCZNY

I KWARTAŁ 2017

REALIZACJA

(OPIS PRZEBIEGU)

 

UWAGI

 

  1. Cykliczne spotkania seniorów „SENIORADA”, szacowany koszt realizacji projektu               79 000,00 zł

 

Uwagi oceny merytorycznej:

--bez uwag--

 

 

Biuro Rady Miejskiej w Pruszkowie

 

Miejski

Ośrodek Pomocy Społecznej

 

 

 

W styczniu 2017 r przygotowano kalendarz imprez, ustalono tematykę prelekcji, warsztatów, , szacowano wydatki, tj. wystosowano zapytania ofertowe dot. kosztów wycieczek, wynajmu sal, wydruku plakatów i ulotek oraz materiałów promocyjnych ( rollbaner, ołówki, notesy)

W lutym 2017r powstał plakat informujący o Senioradzie i ulotki o pierwszych wydarzeniach w ramach tego Projektu, wystosowano zaproszenia do potencjalnych wystawców na Giełdzie informacyjnej oraz umawiano pierwszych prelegentów. Zakupiono materiały promocyjne.

W marcu 2017r :

1 marca 2017r - w SDK przy ul. Hubala odbyła się giełda informacyjna promująca projekt.

W Giełdzie wzięło udział 24 wystawców- były to instytucje, organizacje, usługodawcy itp. kierujący swoją ofertę do seniorów. W trakcie Giełdy Seniorzy zapisywali się na wycieczki, które będą miały miejsce w maju – do Łowicza, czerwcu – do Żelazowej Woli, lipcu – do Pułtuska, w   sierpniu – do Płocka, na   warsztaty organizowane w ramach Seniorady a także mogli zapoznać się z wydarzeniami, które będą miały miejsce w czasie Seniorady. Było bardzo duże zainteresowanie Seniorów tym wydarzeniem . Na wydarzeniu obecne były również media lokalne.

W marcu przygotowano także materiały promocyjne tj. plakaty, ulotki o każdym wydarzeniu.

Odbyły się następujące spotkania:

14 marca 2017r –(SDK ul. Hubala)wykład „ Klucz do szczęścia” udział wzięło 35 osób;

21 marca 2017r – (SDK ul. Hubala) prelekcja„ Jak odżywiać się zdrowo” – udział wzięło 31 osób;

27 marca 2017r (SDK ul. Hubala)- rozpoczął się cykl warsztatów plastycznych, w których udział bierze 10 osób – następne terminy spotkań to :3 i 24 kwietnia 2017r.

28 marca 2017r – ( sala MOPS ul. Helenowska)warsztaty „Bezpieczeństwo seniorów” - 11 osób

W trakcie spotkań ( prelekcji , warsztatów) seniorzy otrzymują mały poczęstunek ( kawa, herbata, drobne słodycze).

W marcu 2017 zaplanowano także działania na następne miesiące, wydrukowano ulotki na temat wydarzeń kwietniowych i rozpowszechniano je na terenie miasta.

Suma poniesionych wydatków na „Senioradę” w I kwartale 2017r to kwota: 5234,21 zł

 

 

  1. Stojak rowerowy,

   szacowany koszt

   realizacji projektu

       2 000,00 zł

 

Uwagi oceny merytorycznej:

--bez uwag--

 

Wydział Inwestycji, Remontów

i

Infrastruktury Technicznej

 

 

 

 

Projekt został zrealizowany.

Stojak zamontowany w dniu 13.03.2017

 

 

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2017-05-05 08:34:36 | Data modyfikacji: 2017-05-05 08:46:20.
Obszar VI

OBSZAR NR VI

 

 

NAZWA

PROJEKTU

 

WYDZIAŁ

MERYTORYCZNY

I KWARTAŁ 2017

REALIZACJA

(OPIS PRZEBIEGU)

 

UWAGI

  1. Kontrapas rowerowy na ulicy Chopina, szacowany koszt realizacji projektu 31 000,00 zł

Uwagi oceny merytory-cznej:

Wytyczenie kontrapasu rowerowego wymaga uzyskania opinii m.in. od Komendy Powiatowej Policji w Pruszkowie.

 

 

Wydział Inwestycji, Remontów

i

Infrastruktury Technicznej

 

 

Opracowano projekt zmiany stałej organizacji ruchu w ul. Chopina. Projekt zaopiniowano pozytywnie przez Komendę Powiatową Policji.

Aktualnie projekt zostanie złożony do zatwierdzenia do zarządcy ruchu – Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.

 

  1. Twarzą w twarz – warsztaty teatralne, szacowany koszt realizacji projektu

     27 900,00 zł

Uwagi oceny merytorycznej:

Projekt może być realizowany po określeniu konkretnego harmonogramu i kosztorysu.

 

 

Biuro Promocji

i

Kultury Miasta

Miejski Ośrodek Kultury

 

17.02.2017r.-Spotkanie z aktorem Markiem Frąckowiakiem w Młodzieżowym Domu Kultury.

Marek Frąckowiak - aktor dubbingowy, teatralny i filmowy. Aktor teatrów stołecznych. W latach 1974-77 występował w Teatrze Nowym, w latach 1977-81 w Teatrze Współczesnym, w latach 1987-90 w Teatrze Rozmaitości. W roku 1993 aktor Teatru Adekwatnego, od roku 2001 występuje w Teatrze Rampa. Założyciel i prezes Fundacji Przyjaciół Sztuk Aurea Porta. Gość w żartobliwy sposób przedstawił tajniki zawodu aktora, a całe spotkanie przebiegło w miłej i sympatycznej atmosferze.

W spotkaniu udział wzięło ok. 40 osób.

 

1.03.2017 r. - Teatr Collegium Nobilium „Pelikan” i „Zabawa z ogniem”.

Zarówno jednoaktówka "Pelikan" jak i "Zabawa z ogniem" to przykład zgryźliwego humoru Strindberga. Problematyka, która zaprzątała autora to mroczna psychologia jednostek i małżeńskie piekło. Dzieła Strindberga skandalizują opinię publiczną, ponieważ stworzył koncepcję i estetykę teatru intymnego, psychologicznego i kameralnego. Operował elementami naturalizmu, ekspresjonizmu i nadrealizmu. Oglądając jego dramaty dostrzegamy prekursora teatru absurdu, okrucieństwa i groteski. W obydwu jednoaktówkach udział wzięli studenci IV roku Wydziału Aktorskiego.

Z wyjazdu skorzystało 50 uczestników.

 

18.03. 2017r.- „Aktor kreatywny – improwizacja i higiena głosu”

Warsztaty odbyły się w Młodzieżowym Domu Kultury oraz w Ośrodku Kultury Chrześcijańskiej, poprowadzili je Anna Dziedzic oraz Piotr Stawski.

W warsztatach, w sumie, udział wzięło 49 osób – dzieci, młodzieży i dorosłych.

Wyjazdy do teatrów zawodowych

Na wyjazdy do teatrów obowiązują zapisy w Miejskim Ośrodku Kultury, po podaniu terminu spektaklu. Będzie również podana data i godzina od której będą przyjmowane zapisy. Informacje dotyczące spektaklu i zapisów zostaną ogłoszone na stronie www.mok-kamyk.pl oraz rozplakatowane w Pruszkowie.

Promocja wydarzeń Projektu „Twarzą w Twarz”

Informacja na temat każdego wydarzenia umieszczana jest na naszej stronie internetowej www.mok-kamyk.pl, w zakładce aktualności. Systematycznie ponawiamy informacje na Facebooku wraz z plakatami. Drukujemy plakaty A3 oraz plakaty dużego formatu na słupy ogłoszeniowe. Zamieszczamy informacje w prasie, radiu i pruszkowskiej TV kablowej.

 

  1. Sokola tablica,

szacowany koszt   realizacji projektu

     13 100,00 zł

Uwagi oceny merytory-cznej:

Projekt może być realizowany po określeniu konkretnego harmonogramu i kosztorysu.

 

 

Wydział Ochrony

       Środowiska

 

Przeprowadzono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w wyniku którego został wyłoniony Wykonawca.

 

Realizacja projektu – maj 2017r.

 

  1. Doświetlenie chodnika na odcinku między ul. Baśniową a ul. Chopina,
    szacowany koszt realizacji projektu

     15 500,00 zł

Uwagi oceny merytorycznej:

--bez uwag—

 

 

Wydział Inwestycji, Remontów

i

Infrastruktury Technicznej

 

W dniu 07.03.2017 podpisano umowę na budowę oświetlenia chodnika na odcinku między ul. Baśniową a ul. Chopina.

Termin realizacji zadania 07.09.2017 r.

 

  1. Stojaki rowerowe dla Pruszkowa,

  szacowany koszt realizacji projektu

   3960,00 zł

Uwagi oceny merytorycznej:

Propozycja nie likwidowania miejsc parkingowych przy ul. Chopina

 

 

Wydział Inwestycji, Remontów

i

Infrastruktury Technicznej

 

Projekt został zrealizowany.

Stojaki zamontowane w dniu 14.03.2017r.

 

 

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2017-05-05 08:35:04 | Data modyfikacji: 2017-05-05 08:46:42.
Obszar VII

OBSZAR NR VII

 

NAZWA

PROJEKTU

 

WYDZIAŁ

MERYTORYCZNY

I KWARTAŁ 2017

REALIZACJA

(OPIS PRZEBIEGU)

 

UWAGI

 

  1. Budowa boiska wielofunkcyjnego z ogrodzeniem,
    szacowany koszt realizacji projektu 153 326,00 zł

 

Uwagi oceny merytorycznej:

Przedstawiona we wniosku wycena inwestycji jest zaniżona. Nie uwzględnia ona kosztu piłkochwytów na całym obwodzie boiska. Rzeczywiste koszty realizacji inwestycji zgłoszonej we wniosku będą możliwe do ustalenia po opracowaniu projektu i wyborze wykonawcy w drodze postępowania przetargowego.

 

 

Wydział Inwestycji, Remontów

i

Infrastruktury Technicznej

 

 

14.03.2017r. - I Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Budowa boiska wielofunkcyjnego z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej nr 2 ul. Jasna 2 dz. nr ew. 179/2 obr.18”

– w formule zaprojektuj i wybuduj  

30.03. 2017 - otwarcie ofert.

I Postępowanie unieważnione.

Uzasadnienie unieważnienia- Wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

10.04.2017r. - II Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

25.04. 2017 - otwarcie ofert.

II Postępowanie unieważnione.

Uzasadnienie unieważnienia

Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2017-05-05 08:35:34 | Data modyfikacji: 2017-05-05 08:47:04.

Informacja o stanie realizacji projektów wybranych przez mieszkańców w I Edycji BO  2016/2017 - II kwartał 2017

 II Kwartał 2017 Stan realizacji projektów z BO I Edycja 2016-2017.pdf

Opublikowane przez: Lidia Micberger | Data wprowadzenia: 2017-07-28 12:56:16 | Data modyfikacji: 2017-10-16 13:30:12.

Informacja o stanie realizacji projektów wybranych przez mieszkańców w I Edycji BO 2016/2017 - III kwartał 2017

 III-kwartał Stan realizacji projektów z BO.pdf

Opublikowane przez: Lidia Micberger | Data wprowadzenia: 2017-10-16 13:32:11 | Data modyfikacji: 2017-10-16 13:30:12.
 

Opublikowane przez: Lidia Micberger | Data wprowadzenia: 2018-01-08 15:19:12 | Data modyfikacji: 2017-10-16 13:30:12.
Data wprowadzenia: 2018-01-08 15:19:12
Opublikowane przez: Lidia Micberger
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Miasta
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków
Prezydent Miasta
mgr Jan Starzyński
Kontakt:
Tel: (22) 735-88-88
Fax: (22) 758-66-50
e-mail: prezydent@miasto.pruszkow.pl