PREZYDENT MIASTA PRUSZKOWA
Pruszków, dnia 22 sierpnia 2017 r.
AB.6721.7.10.2017.MK.52
OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa – osiedla Ostoja - działki ew. nr 121 i 119/2 przy ulicy Ireny.
Na podstawie art.17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. jedn. Dz. U. z 2017 r. poz.1073) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Pruszkowie Uchwały Nr XXXV.371.2017 z dnia 12 lipca 2017 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa – osiedla Ostoja - działki ew. nr 121 i 119/2 przy ulicy Ireny. Obszar planu obejmuje działki ewidencyjne nr 119/2 i 121 z obrębu 24.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego. Wnioski do planu należy składać na piśmie do Prezydenta Miasta Pruszkowa, 05-800 Pruszków ul. Kraszewskiego 14/16 w terminie do dnia 25 września 2017 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Zgodnie z art. 39 ust.1 pkt. 1 i 2 w związku z art. 46 pkt.1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz.353 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, zawiadamiam, że Gmina Pruszków przystępuje do postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. planu, obejmującego w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Dokumentacja sprawy wyłożona jest do wglądu w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego w pok. nr 70 i można zapoznać się z nią w godzinach pracy Urzędu. Stosownie do przepisów art. 39 ust. 1 pkt. 3 i 4 i art. 40 ustawy, zainteresowani w terminie do dnia 25 września 2017 r. mogą wnosić wnioski. Wnioski na piśmie należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pruszkowie, pocztą na adres 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, ustnie do protokołu w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego w pok. nr 70 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e- mail Prezydent@miasto.pruszkow.pl
Wniosek powinien zawierać imię nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy. Zgodnie z art. 41 ustawy wnioski wniesione po terminie pozostaną bez rozpatrzenia. Stosownie do przepisów art. 39 ust. 1 pkt. 5 ustawy, organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków jest Prezydent Miasta Pruszkowa.
Prezydent Miasta Pruszkowa
mgr Jan Starzyński Granica obszaru objętego projektem planu.pdf |