PREZYDENT MIASTA Pruszków, dnia 13.03.2017r PRUSZKOWA
AB.6733.9.2017
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Na podstawie art 61 § 4 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm. ), art 50 ust 1 oraz art 53 ust.1 - ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 778 z późn. zm.)
Prezydent Miasta Pruszkowa zawiadamia
właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Gminy Miasto Pruszków w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na budowie drogi rowerowej (trasy rowerowej) i budowie chodników na terenie części działek nr: 332, 485, 489 obr. 23 w Pruszkowie, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Pouczenie
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Architektury Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 69 w godzinach pracy Urzędu : poniedziałek 1000-1800, wtorek - piątek 800 - 1600, tel. (22)758-64-31 w. 69,
Z up. Prezydenta Miasta Naczelnik Wydziału Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego mgr inż. arch. Krystyna Sławińska |