OBWIESZCZENIE o postanowieniach w sprawie
ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
– budowy drogi rowerowej (trasy rowerowej) i
budowy chodników na Placu Jana Pawła II na
terenie części działek nr: 332, 485, 489 obr.
23 w Pruszkowie, wraz z niezbędną
infrastrukturą techniczną

PREZYDENT MIASTA                                                        Pruszków, dnia 06.04.2017r
PRUSZKOWA

AB.6733.9.2017

 

                                                               OBWIESZCZENIE
                                                               o postanowieniach

 

Na podstawie art 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm.), art 50 ust 1 oraz art 53 ust.1 - ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2016, poz. 778 ze zm.)


                                                           Prezydent Miasta Pruszkowa
                                                                      zawiadamia


właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym na wniosek Gminy Miasto Pruszków, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego – budowy drogi rowerowej (trasy rowerowej) i budowy chodników na Placu Jana Pawła II na terenie części działek nr: 332, 485, 489 obr. 23 w Pruszkowie, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną:
- zgodnie z art. 53 ust. 4 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
- postanowienie Zarządu Powiatu Pruszkowskiego nr 23/17 z dn. 23.03.2017r.
- zgodnie z art. 53 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
- postanowienie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – Postanowienie nr 200/2017 z dnia 29.03.2017r.

                                                                      Pouczenie

Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Architektury Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 69, w godzinach pracy Urzędu : poniedziałek 800-1800 , wtorek - piątek 800 - 1600 , tel. (22)735-87-49.


                                                                                Z up. Prezydenta Miasta
                                                                                Naczelnik
                                                                                Wydziału Architektury, Urbanistyki
                                                                                i Zagospodarowania Przestrzennego
                                                                                mgr inż. arch. Krystyna Sławińska

 

Opublikowane przez: Lidia Micberger | Data wprowadzenia: 2017-04-07 15:40:47.

Zobacz:
 ROK 2015 .  ROK 2016 .  ROK 2017 .  ROK 2018 .  ROK 2019 .  ROK 2020 .  ROK 2021 . 
Data wprowadzenia: 2017-04-07 15:40:47
Opublikowane przez: Lidia Micberger
« powrót