Rada rozpatruje na sesjach i rozstrzyga wszystkie sprawy należące do jej kompetencji w formie uchwał. Sesję Rady Miejskiej przygotowuje i zwołuje Przewodniczący Rady ustalając projekt porządku obrad, miejsce, dzień i godzinę rozpoczęcia sesji. Działalność Rady jest jawna z wyjątkiem spraw, których ograniczenie jawności wynika z ustaw. Mieszkańcy mają prawo do uzyskania informacji nt. pracy rady oraz wstępu na sesje Rady Miejskiej i posiedzenia komisji, a także dostępu do dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych, w tym protokołów i uchwał z posiedzeń rady. Obywatel chcący uzyskać dostęp do dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych przez Radę lub Prezydenta składa pisemną prośbę o ich udostępnienie odpowiednio Przewodniczącemu Rady lub Prezydentowi Miast Informacje nt. pracy Rady Miejskiej można uzyskać w Biurze Rady - Urząd Miejski w Pruszkowie ul. I.J.Kraszewskiego 14/16 pokój 48 (II piętro), telefoniczne (22) 735 87 22, 735 87 50 lub e-mail: rada@miasto.pruszkow.pl
|
Klauzula Informacyjna Urzędu Miasta Pruszkowa. WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW SESJI RADY MIASTA PRUSZKOWA INFORMUJEMY, ŻE OBRADY SĄ TRANSMITOWANE I UTRWALANE ZA POMOCĄ URZĄDZEŃ REJESTRUJĄCYCH OBRAZ I DŹWIĘK Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że: §1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Pruszkowa jest Urząd Miasta Pruszkowa, 05-800 Pruszków, ul. J.I. Kraszewski 14/16 reprezentowany przez Prezydenta Miasta. §2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych. Kontakt w/s danych osobowych można uzyskać poprzez e-mail: iod@miasto.pruszkow.pl, telefonicznie 22 735 80 00 lub pisemnie pod adresem Urząd Miasta Pruszków, 05-800 Pruszków, ul. J.I Kraszewskiego 14/16 § 3. Dane pozyskane przez administratora przetwarzane będą na podstawie:
§ 4. Dane osobowe mogą zostać udostępniane organom nadrzędnym, innym uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być osoby fizyczne lub prawne, organy publiczne, jednostki lub inne podmioty, którym zgodnie z przepisami prawa ujawnia się dane osobowe niezależnie od tego, czy są stroną trzecią. § 5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. § 6. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z wymogami przepisów archiwalnych, przez okres wskazany w Rzeczowym Wykazie Akt (Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dn 14 lipca 1983r. ze zm.), § 7. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:
§ 8. Ze względu na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze nie przysługuje Panu/Pani
Dane osobowe nie będą profilowane i nie będą służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
|
Zobacz: |
Sesje- rejestrowanie wizerunku . Porządek obrad sesji RM . Materiały na sesję RM . Protokoły z sesji Rady Miasta - 2015 rok . 2016 rok . 2017 rok . 2018 rok . 2019 rok . 2020 rok . |