Biuro Promocji i Marketingu - BPM
Kierownik Biura: Małgorzata Makuch-Twarowska
tel.: (22) 735 88 36
adres e-mail: malgorzata.makuch@miasto.pruszkow.pl
pokój: 91
Do zadań Biura Promocji i Marketingu należy w szczególności: 1. inicjowanie i koordynowanie działań promocyjnych Miasta Pruszkowa; 2. kreowanie i realizowanie polityki promocyjnej i informacyjnej Miasta Pruszkowa oraz Urzędu; 3. przygotowywanie materiałów i informacji dotyczących pracy Prezydenta; 4. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na używanie herbu i logo Miasta Pruszkowa w celach promocyjnych dla zainteresowanych osób, firm, instytucji i organizacji; 5. rozpatrywanie wniosków i wydawanie zgody na objęcie przez Prezydenta honorowego patronatu nad wszelkiego rodzaju imprezami, konkursami itp.; 6. koordynacja medialnego wizerunku Miasta, w zakresie działalności Urzędu i Prezydenta; 7. przygotowywanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne, a także materiały rozpowszechniane w innych środkach społecznego i masowego przekazu, dotyczące działalności Urzędu oraz jednostek podporządkowanych; 8. przygotowywanie sprostowań i reagowanie na teksty medialne; 9. monitoring wybranych mediów; 10. archiwizacja materiałów prasowych dotyczących Miasta; 11. współorganizowanie konferencji prasowych; 12. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu przygotowania materiałów prasowych promujących miasto; 13. zarządzanie oraz aktualizacja strony internetowej Miasta; 14. promocja Miasta oraz pruszkowskich wydarzeń na stronie internetowej Urzędu oraz na portalach społecznościowych; 15. koordynacja redakcji i publikacji Biuletynu Informacji Publicznej; 16. nadzór nad Wirtualnym Biurem Mieszkańca; 17. wdrażanie i prowadzenie projektów uruchamiania aplikacji mobilnych przeznaczonych dla mieszkańców; 18. współpraca z instytucjami społecznymi, kulturalnymi i naukowymi, organizacjami gospodarczymi oraz organami administracji rządowej i samorządu terytorialnego w podejmowaniu działań mających na celu promocję Pruszkowa; 19. podejmowanie i inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Pruszkowie wśród mieszkańców Miasta i kraju; 20. przygotowywanie materiałów reklamowo – informacyjnych, promujących Pruszków jako miejsce atrakcyjne dla potencjalnych inwestorów i turystów (wydawnictwa, albumy, plakaty, ulotki, gadżety, itp.); 21. wspieranie przedsięwzięć promocyjnych organizowanych przez instytucje pozarządowe; 22. rozwijanie kontaktów z innymi miastami, samorządem powiatowym i wojewódzkim oraz organizacjami krajowymi i zagranicznymi w celu wspólnych działań promujących Pruszków i Mazowsze; 23. współpraca z instytucjami oraz mediami w zakresie opracowania i realizacji materiałów promujących Miasto Pruszków; 24. inspirowanie, inicjowanie, organizowanie i koordynowanie projektów oraz przedsięwzięć prowadzonych przez Miasto, dotyczących współpracy z miastami partnerskimi; 25. promocja wydarzeń kulturalnych, sportowych, gospodarczych i innych odbywających się na terenie Miasta Pruszkowa; 26. planowanie, koordynacja i nadzór kampanii promocyjnych kształtujących wizerunek Miasta Pruszkowa; 27. prowadzenie działań public relations oraz utrzymywanie relacji z mediami w zakresie promocji; 28. opracowywanie corocznych planów i budżetu dla działań promocji oraz sprawozdań z ich realizacji; 29. promowanie programu Pruszkowskiej Karty Mieszkańca oraz innych miejskich inicjatyw; 30. pozyskiwanie oraz współpraca z podmiotami gospodarczymi oraz instytucjami miejskimi, spółkami miejskimi w zakresie promowania Pruszkowskiej Karty Mieszkańca; 31. realizacja zadań związanych z bieżącą eksploatacją słupów ogłoszeniowych, gablot i tablic informacyjnych oraz innych nośników; 32. prowadzenie rejestru umów realizowanych przez Wydział; 33. współpraca w wykonywaniu zadań z innymi Wydziałami i Biurami Urzędu. |