Biuro Prezydenta Miasta - BPR
pokój: 25
Kierownik Biura: Małgorzata Dyńska
Małgorzata Dyńska; tel.: (22) 735 88 26 Anna Skuza; tel: (22) 735 87 04 Monika Pykało; tel: (22) 735 87 77
1. Do zadań Biura Prezydenta Miasta w szczególności należy: 1) obsługa administracyjno – kancelaryjna Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza; 2) organizacja wizyt, spotkań, konferencji i uroczystości z udziałem Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza; 3) prowadzenie terminarzy spotkań Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza; 4) organizacja spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta z mieszkańcami; 5) współorganizacja kontaktów władz miasta z innymi samorządami; 6) prowadzenie oficjalnej i okolicznościowej korespondencji oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z komórkami organiza koordynacja obiegu korespondencji i spraw wpływających do Biura, w tym nadzór nad terminowością i poprawnością przygotowywanych dokumentów; 8) prowadzenie i redagowanie wewnętrznych serwisów informacyjnych urzędu; 9) organizacja wyjazdów służbowych Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza; 10) koordynowanie współpracy Prezydenta i Zastępców Prezydenta z organami administracji rządowej, samorządowej różnych szczebli, parlamentarzystami i innymi podmiotami, a w szczególności organizowanie obsługi kontaktów Prezydenta z przedstawicielami administracji rządowej, organami samorządu terytorialnego, przedstawicielami organizacji gospodarczych i zawodowych, klubami radnych Rady Miasta i Radnymi; 11) nadawanie biegu składanym do Prezydenta inicjatywom, propozycjom i wnioskom przez parlamentarzystów, organizacje gospodarcze i zawodowe, Radnych, kluby radnych oraz mieszkańców; 12) prowadzenie rejestrów: a) zarządzeń Prezydenta; b) upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Prezydenta; c) poleceń służbowych Prezydenta; 13) ścisła współpraca z Biurem Promocji i Marketingu, w zakresie prac związanych z wizerunkiem miasta; 14) uzgadnianie planów imprez i innych działań promujących miasto proponowanych przez niezależnych organizatorów w porozumieniu z Biurem Promocji i Marketingu; 15) współpraca w organizacji konferencji prasowych oraz imprez promujących miasto; 16) koordynacja i nadzór w zakresie zadań właścicielskich miasta w stosunku do spółek, w których miasto posiada udziały lub akcje; 17) monitoring procesów likwidacyjnych i postępowań upadłościowych spółek prawa handlowego z udziałem miasta; 18) analiza wyników gospodarczo-finansowych spółek prawa handlowego z udziałem miasta; 19) przygotowywanie sprawozdań i informacji o działalności spółek prawa handlowego z udziałem miasta; 20) opiniowanie przekształceń podmiotów podległych miastu w spółki prawa handlowego; 21) współpraca z zarządami i radami nadzorczymi spółek prawa handlowego z udziałem miasta; 22) inicjowanie działań doraźnych np. zwoływanie zgromadzeń wspólników/akcjonariuszy; 23) współpraca przy tworzeniu strategii spółek z udziałem miasta Pruszków; 24) przechowywanie dokumentacji i uchwał organów spółek w zakresie niezbędnym do sprawowania nadzoru właścicielskiego; 25) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem spółek z kapitałowym udziałem miasta we współpracy z właściwą komórką organizacyjną urzędu, do kompetencji której należą zadania z zakresu działalności tworzonej spółki. 2. Przy realizacji zadań Biuro Prezydenta Miasta współpracuje ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie realizacji swoich zadań.
|