Wydział Realizacji Inwestycji - WRI
Naczelnik Wydziału - Elżbieta Korach tel. 22 735 87 21 fax 758 - 79 - 63
Nr pokoi: 105, 106 , 107 , 108, 109, 111 , 112
Kontakty:
1. Inwestycje drogowe (drogi gminne) ( pok. 108); tel. (22) 735 87 75
2. Inwestycje wodno-kanalizacyjne realizowane przez Gminę Pruszków (pok. 110) - tel. (22) 735 88 30
3. Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych:
w zakresie remontów nawierzchni (pok.107) - tel. (22) 735 87 74, po godzinie 16.00 (Straż Miejska) - tel. 986, (22) 758 66 49
4. Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach betonowych i gruntowych:
w zakresie remontów nawierzchni (pok.108) - tel. (22) 735 87 12, po godzinie 16.00 (Straż Miejska) - tel. 986, (22) 758 66 49
5. Utrzymanie dróg gminnych:
w zakresie oznakowania pionowego i poziomego (pok.108) - tel. (22) 735 87 12,
po godzinie 16.00 (Straż Miejska) - tel. 986, (22) 758 66 49
6. Zajęcie pasa drogowego (pok. 105) – tel. (22) 735 87 80
7. Zgoda na zjazd z posesji na drogę gminną (pok. 105) – tel. (22) 735 87 81
8. Sieci kanalizacji deszczowej – zgłaszanie awarii: w godzinach 8.00 – 16.00 (pok. 112) - (22) 735 87 76, (22) 735 88 35 po godzinie 16.00 (Straż Miejska) - 986 , (22) 758 66 49
9. Oświetlenie uliczne – zgłaszanie awarii: w godzinach 8.00 – 16.00 (pok. 112) - (22) 735 87 76, (22) 735 88 35 po godzinie 16.00 (konserwator) - (22) 886 48 26
10. Komunikacja miejska autobusowa (pok. 112) tel. (22) 735 87 76
1. Do zadań Wydziału Realizacji Inwestycji należy realizacja zadań związanych z inwestycjami i remontami dotyczącymi: 1) budynków i budowli stanowiących własność Miasta 2) dróg gminnych, 3) sieci wodno-kanalizacyjnych; 4) sieci deszczowych; 5) oświetlenia dróg i placów gminnych; 6) realizowanie wszelkich innych inwestycji na terenach miejskich w zakresie: a) opracowywanie propozycji do projektu budżetu Miasta w zakresie zadań inwestycyjnych i prac remontowych; b) przygotowanie okresowych ocen i informacji dotyczących zadań inwestycyjnych i prac remontowych realizowanych przez Miasto; c) prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie pozyskiwania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze stosownymi opiniami i decyzjami administracyjnymi; d) prowadzenie postepowań na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych dla zadań poniżej 15 000 EURO zgodnie z Regulaminem Zamówień Publicznych; e) opracowanie materiałów do postępowań przetargowych dla zadań o wartości szacunkowej powyżej 30 000 EURO oraz postępowań do 30 000 EURO na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych; f) przygotowanie umów na prace projektowe; g) przygotowanie umów na wykonawstwo, generalne wykonawstwo i inwestorstwo zastępcze robót; h) zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi przez Miasto inwestycjami i remontami; i) uczestnictwo w odbiorach technicznych inwestycji i remontów, j) opracowanie materiałów umożliwiających rozliczenie finansowe inwestycji: określenie wartości wykonanej inwestycji, przygotowanie dokumentów OT i PT, 7) prowadzenie rejestru umów inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Wydział; 8) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami publicznymi zgodnie z art. 20 Ustawy o drogach publicznych, w tym m.in.: a) utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch, wykonywanie robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających; b) opracowywanie i wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych po zatwierdzeniu przez zarządzającego ruchem, opiniowanie projektów organizacji ruchu dla podmiotów zewnętrznych c) koordynacja robót w pasie drogowym dróg gminnych, d) prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych, e) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg gminnych, f) dokonywanie okresowych pomiarów natężenia ruchu drogowego, g) wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdów z dróg gminnych, h) wydawanie zezwoleń na lokalizację urządzeń, obiektów i reklam w pasach dróg gminnych, i) wydawanie zezwoleń na umieszczenie w pasach dróg gminnych urządzeń nie związanych z drogami, obiektów, reklam oraz na zajęcie pasa , naliczanie opłat, j) wydawanie decyzji na awaryjne zajęcie pasa drogowego, naliczanie opłat k) opiniowanie decyzji lokalizacji celu publicznego l) opiniowanie decyzji o warunkach zabudowy m) zarządzanie i utrzymywanie kanałów technologicznych zlokalizowanych w drogach gminnych, wydawanie decyzji na udostepnienie kanału technologicznego, naliczanie opłat; 9) nadzór nad eksploatacją i konserwacją sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych w pasach dróg gminnych; 10) przygotowanie projektów uchwał w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych; 11) nadzór nad eksploatacją i konserwacją oświetlenia dróg i placów gminnych; 12) opracowanie materiałów do przeprowadzenia postepowań przetargowych na zakup energii elektrycznej dla Urzędu miasta, jednostek organizacyjnych Gminy Pruszków na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, zasilania oświetlenia dróg i placów gminnych; 13) rozbudowa sieci monitoringu miejskiego, przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę przekazania środka trwałego Straży Miejskiej; 14) nadzór nad eksploatacją i konserwacją miejskiej infrastruktury technicznej, w tym kanalizacji deszczowej i zdrojów ulicznych oraz współpraca z MPWiK w zakresie zapewnienia dostawy wody i odbioru ścieków; 15) realizacja zadań zapewniających techniczne utrzymanie Miejsc Pamięci Narodowej 16) współpraca z wydziałem Ochrony Środowiska przy urządzaniu i modernizacji placów zabaw na terenach miejskich; 17) prowadzenie rejestru umów realizowanych przez Wydział; 18) sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie działania Wydziału; 19) przekazywanie niezbędnych informacji dotyczących Biuletynu Informacji Publicznej do Biura Promocji i Marketingu; 20) współpraca w wykonywaniu zadań z innymi Wydziałami i Biurami Urzędu.
|