Karta informacyjna WPP-4
URZĄD MIASTA PRUSZKOWA 05-800 Pruszków,  ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16 centrala (22) 735-88-88, fax: (22) 758-66-50  | 
| 
  Sprawa  
 | 
 Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innego podmiotu
  
 | 
| 
  Podstawa prawna  
 | 
 - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.), 
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 z późn. zm.), 
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.). 
 | 
| 
  Wymagane dokumenty  
 | 
 1. Wniosek o wydanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innego podmiotu wraz z załącznikami (Wzór wniosku zamieszczony poniżej). 2. Oświadczenie nowego inwestora o przyjęciu wszystkich warunków zawartych w decyzji (Formularz oświadczenia zamieszczony poniżej). 3. Zgoda dotychczasowego podmiotu decyzji na jej przeniesienie na rzecz innego podmiotu (Formularz oświadczenia -zgody zamieszczony poniżej). 4. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego rejestru (dot. osób prawnych), wydanego nie później niż 3 miesiące przed datą złożenia wniosku (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 5. Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej, jeżeli strona działa przez pełnomocnika. 6. Dowód dokonania opłaty skarbowej.   
 | 
Miejsce złożenia wniosku | 
 W Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa- pokój nr 1  lub pocztą: Urząd Miasta Pruszkowa, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków. 
 | 
| 
  Opłaty  
 | 
 56 zł – za wydanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innego podmiotu, 17 zł – od dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika. 
 | 
| 
  Czas realizacji usługi  
 | 
Nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia kompletnego wniosku. | 
| 
  Jednostka odpowiedzialna  
 | 
 Wydział Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Pruszkowa  ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, pokój 69, tel. (22) 735-87-49. 
 | 
| 
  Tryb odwoławczy  
 | 
 Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Pruszkowa w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji. 
 | 
| 
  Uwagi  
 | 
 W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do usuniecia braków w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż siedem dni (zgodnie z art. 64 §2 kpa). Nieuzupełnienie w podanym terminie skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.Uzupełnienie wniosku należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa- pokój nr 1 lub przesłać pocztą: Urząd Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków. 
 |