REGULAMIN UDZIELENIA DOFINANSOWANIA DLA OSÓB FIZYCZNYCH NA USUWANIE I UTYLIZACJĘ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST ZE ŚRODKÓW BUDŻETU MIASTA §1 1. Regulamin określa szczegółowe zasady przyznawania mieszkańcom dofinansowania na realizację przedsięwzięć polegających na pokryciu części kosztów związanych z wymianą lub likwidacją pokryć dachowych i elewacji zawierających azbest na budynkach mieszkalnych i gospodarczych z terenu miasta Pruszkowa. §2 Dofinansowanie obejmuje koszty demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest pozyskanych w trakcie wymiany i rozbiórki powierzchni pokryć dachowych i elewacji zgłoszonych przez właściciela we wniosku. §3 Wysokość dofinansowania określonego w §2 wynosi 70%. §4 Właściciel nieruchomości ubiegający się o dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest jest zobowiązany do złożenia w Urzędzie Miasta Pruszków następujących dokumentów: §5 Prace, o których mowa w §2 mogą być realizowane jedynie przez wykonawcę posiadającego stosowne zezwolenie wydane przez właściwy organ. §6 Wnioski rozpatrywane będą według kolejności zgłoszeń, do wysokości posiadanych środków. §7 Wnioski, które nie zostały zakwalifikowane z uwagi na wyczerpanie środków w danym roku przechodzą na rok następny. §8 Wypłata dofinansowania nastąpi poprzez odbiór przyznanej kwoty w kasie Urzędu Miasta Pruszków lub przelewem na wskazane przez właściciela konto.
|
Wykaz dokumentów niezbędnych do uzyskania dofinansowania: Dokumenty składane przed przystąpieniem do demontażu: Dokumenty składane po zrealizowaniu demontażu:
INFORMACJA o wyrobach zawierajacych azbest ZGODA na kontrolę prac objętych wnioskiem przez pracowników Urzędu Miasta Pruszkowa |
Data modyfikacji: 2016-05-05 11:40:43
Opublikowane przez: Dorota Ziętek