| 
| 
 | 
  Karta informacyjna WOM-6 
 URZĄD MIASTA  
PRUSZKOWA    05-800 Pruszków,       ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16      22  735 87 96, fax: (0-22) 758 66 50 
 | 
 
| 
  Sprawa 
 | 
   
 Zameldowanie  w drodze decyzji 
  
 | 
 
| 
  Podstawa prawna 
 | 
 Art.31  ustawy o ewidencji ludności z dnia 24 września 2010r. (tekst jednolity Dz. U. 2019, poz. 1397). 
 | 
 
| 
  Wymagane dokumenty 
 | 
 Pisemny wniosek, dokumenty dot. stanu prawnego lokalu i o przebywaniu w nim. 
 | 
 
| 
  Opłaty 
 | 
 10zł. - Kasa Urzędu Miejskiego, pokój 20 
 | 
 
| 
  Czas realizacji usługi 
 | 
 W ciągu 1 miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. 
 | 
 
| 
  Jednostka odpowiedzialna 
 | 
 Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Pruszkowa , ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, pok. nr 5 
tel. 22  735 87 96 
 | 
 
| 
  Tryb odwoławczy 
 | 
 Odwołanie składa się za pośrednictwem Prezydenta Miasta do Wojewody w terminie 14 dni od otrzymania decyzji. Na decyzję organu odwoławczego można wnieść skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w terminie 30 dni od dnia doręczenia decyzji. 
 | 
 
| 
  Uwagi 
 | 
 O dokonaniu zameldowania lub wymeldowania w drodze decyzji organ gminy rozstrzyga, jeśli zgłaszane dane budzą wątpliwości. 
 | 
 
 
    | 
  | 
Opublikowane przez: Elżbieta Wałachowska  | Data wprowadzenia: 2015-06-24 15:16:59 | Data modyfikacji: 2019-10-28 14:09:54.
Data wprowadzenia: 
2015-06-24 15:16:59Data modyfikacji: 
2019-10-28 14:09:54Opublikowane przez: 
Elżbieta Wałachowska