> Zaświadczenie o zameldowaniu z akt ewidencji ludności

Zaświadczenie o zameldowaniu z akt ewidencji ludności

Karta informacyjna SOel-7

URZĄD MIEJSKI

w Pruszkowie
05-800 Pruszków,
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
22  735 88 14, 15, fax: (0-22) 758 66 50

Sprawa

 

Zaświadczenie o zameldowaniu z akt ewidencji ludności

 

Podstawa prawna

- art. 32  ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 657, Dz.U. 2017, poz. 2286).

- Ustawa z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U. z 2016, poz.1827).

- Załącznik do ustawy - j.w. o opłacie skarbowej (Dz. U. j.w.)

- KPA z 14 czerwca 1960 r. (Dz.U. z 2016 r. poz.23, Dz.U. 2017, poz. 1257 ).

Wymagane dokumenty

Pisemny wniosek, dowód osobisty

Opłaty

17.00 zł. w Kasie Urzędu Miejskiego, ul. Kraszewskiego 14/16, (parter), pok. nr 20 lub na konto Urzędu Miejskiego.

Czas realizacji usługi

Niezwłocznie

Jednostka odpowiedzialna

Referat Ewidencji Ludności Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 14/16, okienko nr 8 tel. 22  735 88 15, 14.

Tryb odwoławczy

Nadzór nad działalnością gminy w zakresie obowiązków określonych w ustawie o ewidencji ludności i dowodach osobistych sprawuje wojewoda.

Uwagi

Zaświadczenie o zameldowaniu osoba zainteresowana załatwia osobiście.

W przypadku załatwiania przez inną osobę, zainteresowany winien upoważnić ją do odbioru tego zaświadczenia, legitymujący się pełnomocnictwem w formie zgodnej z art.33 §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. KPA (Dz. U.  2016, poz.23, Dz.U. 2017, poz.1257) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu dowodu osobistego.

 

 

Opublikowane przez: Elżbieta Wałachowska | Data wprowadzenia: 2015-06-24 15:18:03 | Data modyfikacji: 2018-06-13 11:31:20.

Zobacz:
 Zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego lub socjalnego .  Dopisanie do rejestru wyborców .  Zamiana lokali  .  Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL .  Wymeldowanie na wniosek strony lub z urzędu w drodze decyzji administracyjnej .  Wydawanie lub wymiana dowodu osobistego .  Zameldowanie w drodze decyzji .  Wymeldowanie na wniosek strony lub z urzędu w drodze decyzji .  Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru dowodów osobistych .  Zameldowanie i wymeldowanie na pobyt stały lub czasowy .  Zaświadczenie o zameldowaniu z akt ewidencji ludności .  Kwalifikacja Wojskowa 2018 .  Zgromadzenia publiczne  .  Statystyka mieszkańców wg wieku i płci .  Zameldowanie w drodze decyzji .  Zgromadzenia publiczne .  Zbiórki publiczne .  Działalność gospodarcza .  Wpis do ewidencji działalności gospodarczej, zmiana, zawieszenie, wznowienie, wykreślenie .  1/ Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką 2/ Zmiana licencji .  Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych .  Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych . 
Data wprowadzenia: 2015-06-24 15:18:03
Data modyfikacji: 2018-06-13 11:31:20
Opublikowane przez: Elżbieta Wałachowska
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Miasta
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków
Prezydent Miasta
mgr Jan Starzyński
Kontakt:
Tel: (22) 735-88-88
Fax: (22) 758-66-50
e-mail: prezydent@miasto.pruszkow.pl